27 iulie 2013

Leapsa - Shine On!

1. Pune imaginea pe blogul tau.
Cute little thingy.

2. Mentioneaza persoana care te-a nominalizat.
Ralu, mereu la datorie <3

3. Spune 7 lucruri despre tine.
Daca mai primesc din astea voi fi nevoita sa plec intr-o calatorie pentru redescoperirea sinelui :))
1. Abia astept liceul. Presimt ca va fi taaare... interesant, ca sa ma exprim dragut.
2. Tocmai m-am intors de la un concurs dragut unde n-am facut nimic, dar macar m-am distrat de minune cu doi amici. Long story, detaliez zilele astea probabil.
3. Sunt greu de impresionat. Dar si cand sunt impresionata... arat asta din plin.
4. Imi e somn si n-am chef de viata chiar acum. Pana azi dimineata pe la 6 implinisem vreo 72 de ore din care dormisem numai 7. Am de recuperat.
5. Lumea din jurul meu are talentul de a disparea. Se muta, pleaca in Congo, se evapora, de toate. Mersi ca ma lasati balta, mai, si eu va iubesc.
6. N-am citit mai nimic in ultimul timp si ma enerveaza chestia asta, desi nu prea vad cum sa schimb lucrurile prea curand, ca am devenit pretentioasa la capitolul carti din motive de neinteles.
7. Mi-am gasit in sfarsit - dupa luni de zile - o bratarica din aia cu charm care cica isi face efectul cand se rupe. Cautam una care sa nu-mi cada de pe mana minuscula de ceva timp si am gasit una rosie, draguta, cu un clopotel pe care scrie "Love". O foarte subtila amica a facut o scena usor tampita pe tema asta ieri.

4. Nominalizeaza 15 persoane.
Eu va nominalizez, dar nu mai las comentarii pe bloguri ca am laptopul enervant si-mi da erori cand comentez si pe blogul meu, d'apai pe al altora.
MariaMich, GooggaRoseLarisaKriszBlanketKubbety
+ oricine altcineva o vede si doreste sa o ia, bineinteles

Un comentariu:

  1. Sunt de acord referitor la redescoperirea sinelui. Mereu îmi vine greu să scormonesc după chestiile astea, dar sunt rea și le dau și celorlalți. :))
    3, 5, 6 --> te înțeleg perfect!

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!